This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. 024/547-870, 024/547-860 Банијска 67, Суботица
Др сци. Сања Николић
Oсновне информације | |
---|---|
![]() |
|
Рoђена 29.04.1979. године у Руми. Основну школу” Доситеј Обрадовић” са одличним успехом завршила у Иригу, а затим Средњу школу Гимназију ”Стеван Пузић” у Руми са истим успехом.
Дипломирала 18.12.2002. године, на тему Мразовићева методика наставе математике са оценом 10 (десет), а просечна оцена на студијама била јој је 9,23. Након дипломирања уписала последипломске студије, а звање магистра дидактичко-методичких наука у области методике наставе математике стекла 8.5.2009. године на тему Интерактивно учење у почетној настави математике путем открића са просечном оценом 9,50. Дана 06.09.2016. стиче назив доктор математичких наука, где брани докторску дисертацију под називом Метода самоспознајне полиформне хеуристике у настави математике.
Током студија, изабрана за програм размене студената, те школске 2001. године борави у Швајцарској, а у априлу 2002. године, међу најбољим студентима факултета, награђена новчаном наградом од стране Владе Републике Србије-Министарство за просвету Ђинђић фондација.
19 година стажа у просвети, од тога 6 година директор школе, 2 године рада на факултету, 1 година рада на Високој школи, а 10 година у основној и средњој школи.
Учествовала на разним семинарима: математике, школа против насиља, инклузија, међународно хуманитарно право, Конгресу математичара у Новом Саду, Београду и Интернационалним симпозијумима математичара у Румунији. Прошла сам програм Стручног усавршавања: ”Уџбеник и збирка и њихова примена у настави математике”, “Истраживање Хуманитарног права”, ”Стручне трибине учитеља: школа по мери сваког детета”, ”Здравље, подршка-инклузија“, ”Обука за примену образовних стандарда у реализацији завршних испита у основном образовању”, ”Специјализовани Републички семинар за наставнике математике у основним и средњим школама“, ”Претпоставке успешне наставе”. Одржавала с угледне и огледне часове у својој школи из математике, као и већини којој је присуствовала код својих колега. Координатор је пројекта Професионална оријентација, где је прошла обуку од шест дана у Регионалном центру у Нишу ”Професионална оријентација - оснаживање младих кроз самоспознају“, “Професионална оријентација - оснаживање младих информисањем о занимањима, каријери и путевима образовања” и ”Професионална оријентација - оснаживање младих за одлуку о занимању у сусрету са светом рада “, стручни семинар “Дијагностика, превенција и отклањањe узрока неуспеха у школском учењу ученика”. Семинар „Форум за здравље деце- здравствени приоритети у наставним садржајима“ 29.05.2015.
- Семинар „Превентивно-корективни рад са ученицима са сметњама у развоју“ 27-28.02.2016.
- Семинар „Компетентан наставник између теорије и праксе“ 24-25.09.2016.
-IV Међународна научна конференција „Специјална едукација и рехабилитација- Рана превенција“ 14-16.10.2016. Суботица
- Програм обуке за оцењиваче рукописа уџбеника - Завод за унапређење образовања и васпитања 28.11.2016. Београд
- V стручно-научна конференција „Актуелности у едукацији и рехабилитацији особа са сметњама у развоју“ 19-21.05.2017. Ваљево
- Министарство просвете и Агенција за борбу против корупције- обука 25.09.2018. Нови Сад
- Семинар „Унапређивање емоционалног здравља у школи - моћ емоционалне интелигенције“ 28.10.2017.
- Семинар „Адолесцент и специфични стилови контакта у породици - обука за рад са ученицима и родитељима“ 29.10.2017. Пројектна настава „Програм обуке наставника за реализацију наставе оријентисане ка исходима учења“ 08.10.2018. године 16 сати и 8 онлајн сати. Завод за унапређивање образовања и васпитања.
- Семинар 08.12.2018. семинар „ Унапређење сарадње са родитељима-родитељ као партнер и ресурс у образовно-васпитном процесу“ , кат.бр. 153
- Семинар 09.12.2018. семинар „ Наставника на делу у превенцији вршњачког насиља и креирању позитивне школске климе “ , кат.бр. 125
- 29.11. до 02.12.2018. Међународни симпозијум директора Љубљана
- Од 2018. сам постала стални члан Друштва математичара Србије
- Обука запослених у основним и средњим школама за примену инструмената за самовредновање и процену дигиталних капацитета школе-Селфи, 14.10.2019. Селфи пројекат, К2,К3,К4
- Семинар „ (Не) видљиво васпитање – углед, атмосфера и идентитет школа у функцији васпитања ученика“, 30.11. до 01.12.2019. кат.бр. 12
- 05.12. до 08.12.2019. Међународни симпозијум директора школе Будва, Црна Гора, Министри имају реч.
- Симпозијум директора у Врњачкој бањи, фебруар месец 2020.
- Савладан програм стручног усавршавања - Обука директора и наставника за пружање подршке школама у процесу самовредновања“ 06.08.2020., компетенција К2, приоритетна област П3
- Савладан програм обуке за полагање испита за лиценцу за директора установе образовања и васпитања, период 11.03.-17.09.2020. године, Република Србија, Завод за унапређивање образовања и васпитања.
30. Hilčenko, S., Jakovljević, N., Nikolić, S. (2021). DIDACTICS: LOGICAL OPERATION – SERATION IN PRESCHOOL, University of Rzeszow, The Institute of Technology, Department of Didactics of Technology and Computer Science, EDUCATION – TECHNOLOGY – COMPUTER SCIENCE, Main Problems of Informatics and Information Education, Scientific Annual No/2/2021/Part 32, pp. 11-17, ISSN: 2719-6550, ISSN 2719-7417 online, DOI 10.15584/jetacomps.2021.2.1,Poland. http://eti.ur.edu.pl/pl/11-pelne-teksty-on-line/334-jetc-no-232_2021.html
31. Dorde L. Cvijanovic, Vesna Srdic, Sanja Nikolic & Branko Medic. (2021). Mutual Perception of Teachers of Different Ethnicity According to Social Content in Teachings. Yantu Gongcheng Xuebao/Chinese Journal of Geotechnical Engineering, 43 (12), 1–10. Retrieved from http://ytgcxb.periodicales.com/index.php/CJGE/article/view/67
32. Nikolic, S., Lipovac, V., Medic, B. (2022). Advantages of Applying the Method of Self-aware Polyform Heuristics in Mathematics Teaching,. Journal of algebraic statistics Vol. 13 No. 2 (2022) 2197-2208 str.
33. Nikolić, S., Djokić, I., Hilčenko, S. (2022). X. mednarodna konferenca IZZIVI IN TEŽAVE SODOBNE DRUŽBE 2022. – RIS Dvorec Rakičan, THE IMPORTANCE OF INDIVIDUALISTIC APPROACH IN TEACHING MATHEMATICS AT EARLY AGES BY APPLYING THE PRINCIPLES OF POLYFORMNESS Published in Scientific monograph Conteporary Aspects of Gifteness, VERLAG DR. KOVAČ, Fachverlag für Wissenschaftliche Literatur, Hamburg, Deutschland
1,Рецезент сам књиге Општа педагогија и теорије васпитања- приручник др Власте Липовац, Нови Сад 2017. ISBN 978-86-6095-015-8.
2. Рецезент сам књиге Партнерство са породицом и комуникација- приручник са практикумом др Анђелка Булатовић, Нови Сад 2019.
3. Рецезент сам уџбеника Подршка деци са хроничним болестима др Анђелке Булатовић. Нови Сад, 2021.
ШКОЛСКА ГОДИНА | ИСПИТНИ РОК | НАЗИВ ПРЕДМЕТА (СМЕР) | ГОДИНА | ДАТУМ ИСПИТА | ВРЕМЕ ИСПИТА | НАПОМЕНА |
---|---|---|---|---|---|---|
23-24 | Јануарски | Основе пројектног приступа у вртићу (Васпитачи) | 2 ГОДИНА | 2024-02-02 | 13:00 | učionica 113 |
23-24 | Јануарски | Математика 1 (Информатичари) | 1 ГОДИНА | 2024-01-30 | 13:00 | učionica 113 |
23-24 | Јануарски | Креативна математика (Васпитачи) | 2 ГОДИНА | 2024-02-06 | 13:00 | Кабинет 9 |
23-24 | Јануарски | Математика 2 (Информатичари) | 1 ГОДИНА | 2024-02-06 | 14:00 | Кабинет 9 |
23-24 | Јануарски | Статистика, вероватноћа и случајни процеси (Информатичари) | 2 ГОДИНА | 2024-01-30 | 14:00 | Кабинет 9 |
23-24 | Јануарски | Пројектни приступ учењу (Мастер васпитачи) | 1 ГОДИНА | 2024-02-09 | 14:00 | Кабинет 9 |
23-24 | Јануарски | Математичко-херуистичке игре (Мастер васпитачи) | 2 ГОДИНА | 2024-02-09 | 14:00 | Кабинет 9 |
23-24 | Априлски | Основе пројектног приступа у вртићу (Васпитачи) | 2 ГОДИНА | 2024-04-19 | 13:00 | učionica 113 |
23-24 | Априлски | Математика 1 (Информатичари) | 1 ГОДИНА | 2024-04-16 | 13:00 | Кабинет 9 |
23-24 | Априлски | Креативна математика (Васпитачи) | 2 ГОДИНА | 2024-04-23 | 13:00 | učionica 113 |
23-24 | Априлски | Математика 2 (Информатичари) | 1 ГОДИНА | 2024-04-23 | 14:00 | učionica 113 |
23-24 | Априлски | Статистика, вероватноћа и случајни процеси (Информатичари) | 2 ГОДИНА | 2024-04-26 | 13:30 | Кабинет 9 |
23-24 | Априлски | Пројектни приступ учењу (Мастер васпитачи) | 1 ГОДИНА | 2024-04-30 | 13:00 | Кабинет 9 |
23-24 | Априлски | Математичко-херуистичке игре (Мастер васпитачи) | 2 ГОДИНА | 2024-04-30 | 14:00 | Кабинет 9 |
23-24 | Јунски | Основе пројектног приступа у вртићу (Васпитачи) | 2 ГОДИНА | 2024-06-04 | 13:30 | Кабинет 9 |
23-24 | Јунски | Основе пројектног приступа у вртићу (Васпитачи) | 2 ГОДИНА | 2024-06-07 | 13:00 | Кабинет 9 |
23-24 | Јунски | Креативна математика (Васпитачи) | 2 ГОДИНА | 2024-06-11 | 13:00 | Кабинет 9 |
23-24 | Јунски | Статистика, вероватноћа и случајни процеси (Информатичари) | 2 ГОДИНА | 2024-06-14 | 13:00 | učionica 113 |
23-24 | Јунски | Математика 2 (Информатичари) | 1 ГОДИНА | 2024-06-18 | 13:30 | učionica 113 |
23-24 | Јунски | Пројектни приступ учењу (Мастер васпитачи) | 1 ГОДИНА | 2024-06-21 | 13:30 | Кабинет 9 |
23-24 | Јунски | Математичко-херуистичке игре (Мастер васпитачи) | 2 ГОДИНА | 2024-06-21 | 14:30 | Кабинет 9 |
23-24 | Јунски | Математика 1 (Информатичари) | 1 ГОДИНА | 2024-06-07 | 13:00 | Кабинет 9 |
23-24 | Јунски | Примењени истраживачки рад (Мастер васпитачи) | 2 ГОДИНА | 2024-06-21 | 13:00 | |
23-24 | Септембарски | Примењени истраживачки рад (Мастер васпитачи) | 2 ГОДИНА | 2024-09-06 | 12:00 | |
23-24 | Септембарски | Основе пројектног приступа у вртићу (Васпитачи) | 2 ГОДИНА | 2024-08-27 | 13:00 | Кабинет 9 |
23-24 | Септембарски | Математика 1 (Информатичари) | 1 ГОДИНА | 2024-08-27 | 14:00 | Кабинет 9 |
23-24 | Септембарски | Креативна математика (Васпитачи) | 2 ГОДИНА | 2024-08-30 | 13:00 | učionica 113 |
23-24 | Септембарски | Математика 2 (Информатичари) | 1 ГОДИНА | 2024-09-03 | 13:00 | učionica 113 |
23-24 | Септембарски | Статистика, вероватноћа и случајни процеси (Информатичари) | 2 ГОДИНА | 2024-09-03 | 14:00 | Кабинет 9 |
23-24 | Септембарски | Пројектни приступ учењу (Мастер васпитачи) | 1 ГОДИНА | 2024-09-06 | 13:00 | učionica 113 |
23-24 | Септембарски | Математичко-херуистичке игре (Мастер васпитачи) | 2 ГОДИНА | 2024-09-06 | 14:00 | učionica 113 |
23-24 | Октобарски | Примењени истраживачки рад (Мастер васпитачи) | 2 ГОДИНА | 2024-09-24 | 13:00 | |
23-24 | Октобарски | Основе пројектног приступа у вртићу (Васпитачи) | 2 ГОДИНА | 2024-09-17 | 13:00 | Кабинет 9 |
23-24 | Октобарски | Математика 1 (Информатичари) | 1 ГОДИНА | 2024-09-17 | 14:00 | Кабинет 9 |
23-24 | Октобарски | Креативна математика (Васпитачи) | 2 ГОДИНА | 2024-09-20 | 13:00 | Кабинет 9 |
23-24 | Октобарски | Математика 2 (Информатичари) | 1 ГОДИНА | 2024-09-20 | 14:00 | Кабинет 9 |
23-24 | Октобарски | Статистика, вероватноћа и случајни процеси (Информатичари) | 2 ГОДИНА | 2024-09-24 | 13:00 | učionica 113 |
23-24 | Октобарски | Пројектни приступ учењу (Мастер васпитачи) | 1 ГОДИНА | 2024-09-24 | 14:00 | Кабинет 9 |
23-24 | Октобарски | Математичко-херуистичке игре (Мастер васпитачи) | 2 ГОДИНА | 2024-09-27 | 13:30 | Кабинет 9 |