This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. 024/547-870, 024/547-860 Банијска 67, Суботица
Др сци. Сања Николић
Oсновне информације | |
---|---|
![]() |
|
Сања Николић, доктор математичких наука
Рoђена 29.04.1979. године у Руми. Основну школу” Доситеј Обрадовић” са одличним успехом завршила у Иригу, а затим Средњу школу Гимназију ”Стеван Пузић” у Руми са истим успехом. Током студија, изабрана је за програм размене студената, те је школске 2001. године боравила у Швајцарској, а у априлу 2002. године, међу најбољим студентима факултета, награђена новчаном наградом од стране Владе Републике Србије-Министарство за просвету Ђинђић фондација. Дипломирала је 18.12.2002. године, на тему Мразовићева методика наставе математике са оценом 10 (десет), а просечна оцена на студијама била јој је 9,23. Након дипломирања уписала је последипломске студије, а звање магистра дидактичко-методичких наука у области методике наставе математике стиче 8.5.2009. године на тему Интерактивно учење у почетној настави математике путем открића са просечном оценом 9,50. Дана 06.09.2016. стиче назив доктор математичких наука, где брани докторску дисертацију под називом Метода самоспознајне полиформне хеуристике у настави математике.
30. Hilčenko, S., Jakovljević, N., Nikolić, S. (2021). DIDACTICS: LOGICAL OPERATION – SERATION IN PRESCHOOL, University of Rzeszow, The Institute of Technology, Department of Didactics of Technology and Computer Science, EDUCATION – TECHNOLOGY – COMPUTER SCIENCE, Main Problems of Informatics and Information Education, Scientific Annual No/2/2021/Part 32, pp. 11-17, ISSN: 2719-6550, ISSN 2719-7417 online, DOI 10.15584/jetacomps.2021.2.1,Poland. http://eti.ur.edu.pl/pl/11-pelne-teksty-on-line/334-jetc-no-232_2021.html
31. Dorde L. Cvijanovic, Vesna Srdic, Sanja Nikolic & Branko Medic. (2021). Mutual Perception of Teachers of Different Ethnicity According to Social Content in Teachings. Yantu Gongcheng Xuebao/Chinese Journal of Geotechnical Engineering, 43 (12), 1–10. Retrieved from http://ytgcxb.periodicales.com/index.php/CJGE/article/view/67
32. Nikolic, S., Lipovac, V., Medic, B. (2022). Advantages of Applying the Method of Self-aware Polyform Heuristics in Mathematics Teaching,. Journal of algebraic statistics Vol. 13 No. 2 (2022) 2197-2208 str.
33. Nikolić, S., Djokić, I., Hilčenko, S. (2022). X. mednarodna konferenca IZZIVI IN TEŽAVE SODOBNE DRUŽBE 2022. – RIS Dvorec Rakičan, THE IMPORTANCE OF INDIVIDUALISTIC APPROACH IN TEACHING MATHEMATICS AT EARLY AGES BY APPLYING THE PRINCIPLES OF POLYFORMNESS Published in Scientific monograph Conteporary Aspects of Gifteness, VERLAG DR. KOVAČ, Fachverlag für Wissenschaftliche Literatur, Hamburg, Deutschland
34. Николић, С. (2022). Дидактички принцип полиформности као иновација у настави математике. 11. Међународна методичка конференција. Промена парадигме у образовању и науци: Зборник радова. Учитељски факултет на мађарском наставном језику у Суботици, ISBN 978-86-81960-20-2, 200-209 стр
35. Nikolić, S., Medić, B. (2023). The Effects of Reflective Journal Writing on Mathematics Teachers. Scandinavian Journal of Information Systems/2023, Jornual article, vol.35(1), 342-344, ISSN: 1901-0990
36. Монографија - Будић, С., Липовац, В., Николић, С., Булатовић, А., Милић, З. (2024). Социо – педагошки модели подршке деци у мултикултуралном окружењу, друго допуњено и измењено издање, Висока школа струковних студија за образовање васпитача и тренера у Суботици, ISBN 978-86-87893-50-4, 205 страна, тираж 20. COBISS.SR-ID 143830281, UDK 373.2:316.722
37. Монографија – Николић, С., Ивошевић, З., Мојсић, В., Липовац, В. (2023). Методичко - креативна примена полиформности у учењу почетних математичких појмова, Висока школа струковних студија за образовање васпитача и тренера у Суботици, ISBN 978-86-87893-65-8, 131 страна, тираж 20. COBISS.SR-ID 128269833, UDK 371.3:5
38. Nikolić, S., Hilčenko, S., Ličina, B. (2023). Inovacija u nastavi matematike kroz princip poliformnosti i metodu poliformne heuristike, TEMATSKI ZBORNIK RADOVA SA MEĐUNARODNE INTERDISCIPLINARNE STRUČNO-NAUČNE KONFERENCIJE „HORIZONTI“ 2023. Drugo dopunjeno izdanje ISBN 978-86-87893-67-2, str. 462-472; Vol 13 Subotica 12-13.05.2023. godine
39. Hilčenko, S., Nikolić, S. (2023). CHATGPT O CHATGPT, TEMATSKI ZBORNIK RADOVA SA MEĐUNARODNE INTERDISCIPLINARNE STRUČNO-NAUČNE KONFERENCIJE „HORIZONTI“ 2023. Drugo dopunjeno izdanje ISBN 978-86-87893-67-2, str. 112-120; Vol 13 Subotica 12-13.05.2023. godine
40. Ličina, B., Nikolić, S. (2023). Primena upravljačkih algoritama u procesu ekstrakcije i evaporacije. TEMATSKI ZBORNIK RADOVA SA MEĐUNARODNE INTERDISCIPLINARNE STRUČNO-NAUČNE KONFERENCIJE „HORIZONTI“ 2023. Drugo dopunjeno izdanje ISBN 978-86-87893-67-2, str. 479-486; Vol 13 Subotica 12-13.05.2023. godine
41. Nikolić, S., Hilčenko, S. (2023). PROGRAMMING ROBOTS IN KINDERGARTEN, INTERNATIONAL CONFERENCE: EDUCATION – TECHNOLOGY – INFORMATION 2023, Konferencja Edukacja-Technika-Informatyka, 19th edition of the International Scientific Conference on Education – on 29. 12. 2023. ISSN 2719-6550, ISSN 2719-7417 online, “Journal of Education, Technology and Computer Science” No. 4(34)/2023, www.eti.ur.edu.pl, DOI: 10.15584/jetacomps.2023.4.9, pp. 95-102
42. Hilčenko, S., Nikolić, S. (2023). CHILD: "I DON'T UNDERSTAND – WE DIDN'T LEARN THAT IN KINDERGARTEN!", INTERNATIONAL CONFERENCE: EDUCATION – TECHNOLOGY – INFORMATION 2023, Konferencja Edukacja-Technika-Informatyka, 19th edition of the International Scientific Conference on Education – on 29. 12. 2023. ISSN 2719-6550, ISSN 2719-7417 online, “Journal of Education, Technology and Computer Science” No. 4(34)/2023, www.eti.ur.edu.pl, DOI: 10.15584/jetacomps.2023.4.4, pp. 41-48
43. Липовац, В., Николић, С. (2023). Индикатори квалитета образовања у функцији идентификације квалитета рада наставника. Међународни научни скуп, ALOPS 23“ Актуелности у логопедији, окупационој терапији, психологији и социјалном раду“, Зборник апстраката, Вулнерабилности савременог доба: Појединац и породица. Електронско издање / Digital Edition ISBN 978-86-81394-56-4, стр. 125-127. Висока школа социјалног рада Београд
44. Ђурковић Вемић, Ј., Николић, С. (2024). Трендови образовања у контексту дигиталне економије, Contemporary Challenges in Higher Education - CCHE 2024. International Multidisciplinary Conference “Challenges of Contemporary Higher Education“ – CCHE 2024. Kopaonik January 29th – February 3rd 2024 VOL_4, ISBN 978-86-82744-05-4(tom), ISBN 978-86-82744-00-9 (niz). Str. 328-336
45. Монографија – Липовац Керић, В., Николић, С., Цветковић, Д. (2024). Методологија педагошког истраживања са основама статистике, Висока школа струковних студија за образовање васпитача и тренера у Суботици, ISBN 978-86-87893-70-2, 128 страна, тираж 20. COBISS.SR-ID 152358665
46. Nikolić, S., Medić, B. (2024). Comparative Analysis of the Properties of the Grötzsch, Thomassen, and Herschel Graphs:a Spectral and Algebraich approach. Linguistic and Philosophical Investigations, ISSN:1841-2394, e-ISSN:2471-0881,Vol 23(1), pp.1808-1821. https://www.philolinginvestigations.com/index.php/jorunal/article/view/310/169, New York,USA
47. Medić, B., Nikolić, S. (2024). The Role of Video Conferencing in Developing Mathematical and Literacy Skills, English language, Lulu Press, Inc 627 Davis Drive, suite 300 Morrisville, Nc 27560 United States, ISBN 9781300940944
48. Nikolić, S., Hilčenko, S. (2024). Principle of polymorphism through project approach in kindergarten. Published in Scientific monograph: Education and the Challenges of Modern Societ 2024. VERLAG DR. KOVAČ, Fachverlag für Wissenschaftliche Literatur, Hamburg, 978-3-339-13862-0
1,Рецезент сам књиге Општа педагогија и теорије васпитања- приручник др Власте Липовац, Нови Сад 2017. ISBN 978-86-6095-015-8.
2. Рецезент сам књиге Партнерство са породицом и комуникација- приручник са практикумом др Анђелка Булатовић, Нови Сад 2019.
3. Рецезент сам уџбеника Подршка деци са хроничним болестима др Анђелке Булатовић. Нови Сад, 2021.
ШКОЛСКА ГОДИНА | ИСПИТНИ РОК | НАЗИВ ПРЕДМЕТА (СМЕР) | ГОДИНА | ДАТУМ ИСПИТА | ВРЕМЕ ИСПИТА | НАПОМЕНА |
---|---|---|---|---|---|---|
23-24 | Јануарски | Основе пројектног приступа у вртићу (Васпитачи) | 2 ГОДИНА | 2024-02-02 | 13:00 | učionica 113 |
23-24 | Јануарски | Математика 1 (Информатичари) | 1 ГОДИНА | 2024-01-30 | 13:00 | učionica 113 |
23-24 | Јануарски | Креативна математика (Васпитачи) | 2 ГОДИНА | 2024-02-06 | 13:00 | Кабинет 9 |
23-24 | Јануарски | Математика 2 (Информатичари) | 1 ГОДИНА | 2024-02-06 | 14:00 | Кабинет 9 |
23-24 | Јануарски | Статистика, вероватноћа и случајни процеси (Информатичари) | 2 ГОДИНА | 2024-01-30 | 14:00 | Кабинет 9 |
23-24 | Јануарски | Пројектни приступ учењу (Мастер васпитачи) | 1 ГОДИНА | 2024-02-09 | 14:00 | Кабинет 9 |
23-24 | Јануарски | Математичко-херуистичке игре (Мастер васпитачи) | 2 ГОДИНА | 2024-02-09 | 14:00 | Кабинет 9 |
23-24 | Априлски | Основе пројектног приступа у вртићу (Васпитачи) | 2 ГОДИНА | 2024-04-19 | 13:00 | učionica 113 |
23-24 | Априлски | Математика 1 (Информатичари) | 1 ГОДИНА | 2024-04-16 | 13:00 | Кабинет 9 |
23-24 | Априлски | Креативна математика (Васпитачи) | 2 ГОДИНА | 2024-04-23 | 13:00 | učionica 113 |
23-24 | Априлски | Математика 2 (Информатичари) | 1 ГОДИНА | 2024-04-23 | 14:00 | učionica 113 |
23-24 | Априлски | Статистика, вероватноћа и случајни процеси (Информатичари) | 2 ГОДИНА | 2024-04-26 | 13:30 | Кабинет 9 |
23-24 | Априлски | Пројектни приступ учењу (Мастер васпитачи) | 1 ГОДИНА | 2024-04-30 | 13:00 | Кабинет 9 |
23-24 | Априлски | Математичко-херуистичке игре (Мастер васпитачи) | 2 ГОДИНА | 2024-04-30 | 14:00 | Кабинет 9 |
23-24 | Јунски | Основе пројектног приступа у вртићу (Васпитачи) | 2 ГОДИНА | 2024-06-04 | 13:30 | Кабинет 9 |
23-24 | Јунски | Основе пројектног приступа у вртићу (Васпитачи) | 2 ГОДИНА | 2024-06-07 | 13:00 | Кабинет 9 |
23-24 | Јунски | Креативна математика (Васпитачи) | 2 ГОДИНА | 2024-06-11 | 13:00 | Кабинет 9 |
23-24 | Јунски | Статистика, вероватноћа и случајни процеси (Информатичари) | 2 ГОДИНА | 2024-06-14 | 13:00 | učionica 113 |
23-24 | Јунски | Математика 2 (Информатичари) | 1 ГОДИНА | 2024-06-18 | 13:30 | učionica 113 |
23-24 | Јунски | Пројектни приступ учењу (Мастер васпитачи) | 1 ГОДИНА | 2024-06-21 | 13:30 | Кабинет 9 |
23-24 | Јунски | Математичко-херуистичке игре (Мастер васпитачи) | 2 ГОДИНА | 2024-06-21 | 14:30 | Кабинет 9 |
23-24 | Јунски | Математика 1 (Информатичари) | 1 ГОДИНА | 2024-06-07 | 13:00 | Кабинет 9 |
23-24 | Јунски | Примењени истраживачки рад (Мастер васпитачи) | 2 ГОДИНА | 2024-06-21 | 13:00 | |
23-24 | Септембарски | Примењени истраживачки рад (Мастер васпитачи) | 2 ГОДИНА | 2024-09-06 | 12:00 | |
23-24 | Септембарски | Основе пројектног приступа у вртићу (Васпитачи) | 2 ГОДИНА | 2024-08-27 | 13:00 | Кабинет 9 |
23-24 | Септембарски | Математика 1 (Информатичари) | 1 ГОДИНА | 2024-08-27 | 14:00 | Кабинет 9 |
23-24 | Септембарски | Креативна математика (Васпитачи) | 2 ГОДИНА | 2024-08-30 | 13:00 | učionica 113 |
23-24 | Септембарски | Математика 2 (Информатичари) | 1 ГОДИНА | 2024-09-03 | 13:00 | učionica 113 |
23-24 | Септембарски | Статистика, вероватноћа и случајни процеси (Информатичари) | 2 ГОДИНА | 2024-09-03 | 14:00 | Кабинет 9 |
23-24 | Септембарски | Пројектни приступ учењу (Мастер васпитачи) | 1 ГОДИНА | 2024-09-06 | 13:00 | učionica 113 |
23-24 | Септембарски | Математичко-херуистичке игре (Мастер васпитачи) | 2 ГОДИНА | 2024-09-06 | 14:00 | učionica 113 |
23-24 | Октобарски | Примењени истраживачки рад (Мастер васпитачи) | 2 ГОДИНА | 2024-09-24 | 13:00 | |
23-24 | Октобарски | Основе пројектног приступа у вртићу (Васпитачи) | 2 ГОДИНА | 2024-09-17 | 13:00 | Кабинет 9 |
23-24 | Октобарски | Математика 1 (Информатичари) | 1 ГОДИНА | 2024-09-17 | 14:00 | Кабинет 9 |
23-24 | Октобарски | Креативна математика (Васпитачи) | 2 ГОДИНА | 2024-09-20 | 13:00 | Кабинет 9 |
23-24 | Октобарски | Математика 2 (Информатичари) | 1 ГОДИНА | 2024-09-20 | 14:00 | Кабинет 9 |
23-24 | Октобарски | Статистика, вероватноћа и случајни процеси (Информатичари) | 2 ГОДИНА | 2024-09-24 | 13:00 | učionica 113 |
23-24 | Октобарски | Пројектни приступ учењу (Мастер васпитачи) | 1 ГОДИНА | 2024-09-24 | 14:00 | Кабинет 9 |
23-24 | Октобарски | Математичко-херуистичке игре (Мастер васпитачи) | 2 ГОДИНА | 2024-09-27 | 13:30 | Кабинет 9 |