Циљ
Усавршавати и повећавати фонд моторичких информација с јединственим циљем очувања и унапређења здравља (моторичких и функционалних способности).
Развити код студената трајне навике и потребу бављења физичким активностимау свакодневном животу и раду, чиме би се утицало на лакше савладавање интелектуалног напора студената
Исход
Да физичко вежбање има компезаторно дејство на интелектуална оптерећења и стрес, да се створе навике за вежбањем, како би такве навике преносио и на децу, стварајући култ “здравог живљења“.
Садржај
Општа и специфична физичка припрема кроз различите организационе облике рада (са и без реквизита, са и без музике), садржаји атлетике, трчање (на кратке и дуге стазе), Спортске игре (фудбал, одбојка, кошарка) игра.
Аеробик (степ и аеробик, хип-хоп денсинг); Пешачке туре.
Методологија
Фронтални ,групни и индивидуални облици рада, метода демонстарације и показивања, вербална метода, метод понављња и метод игре.
Литература
Није обавезна, у договору са наставником препоручена литература.
Формирање оцене
Оцена знања (максимални број поена 100)
Предиспитне обавезе
|
поена
|
Завршни испит
|
поена
|
активност у току предавања
|
70
|
писмени испит
|
|
практична настава
|
|
усмени испит
|
|
колоквијум-и
|
|
.континуирана провера знања
|
30
|